piątek, 7 września 2012

Piano :)

Tę bluzkę zrobiłam już jakiś czas temu i niestety nie mam zdjęć przed przeróbką. Szkoda bo na tle innych najbardziej było by widać metamorfozę jaką przeszła :P No więc bluzka początkowo miała długie rękawy i była bardzo długa(za długa) na ściągacz na dole. Wyglądała nieco jak pidżama przez swój jednolity bladoniebieski kolor. Chciałam ją troszkę odmienić zatem wzięłam się do cięcia ;] Oczywiście skróciłam rękawy tylko nie tak bardzo jak poprzednie bo wyszły by za krótkie , poza tym nie było szwu który oddzielał część rękawa od całości bluzki dlatego też mogłam zrobić taką długość jaka mi się podobała. Do tego wycięłam dekolt i skróciłam znacznie dół. Na koniec namalowałam fortepian nad którym trochę musiałam posiedzieć.  Również wzór znalazłam gdzieś w internecie. Sam fortepian za bardzo skupiał uwagę na sam środek bluzki dlatego dodałam kilka nutek żeby jakoś optycznie powiększyć obrazek. Na dole foty :)



4 komentarze: