środa, 16 stycznia 2013

Cześć Kochani :) Jak zwykle ociągam się ze wstawianiem nowych zdjęć , wciąż mam pełno rzeczy na głowie dlatego proszę was bądźcie cierpliwi ! :)  Widzę, że liczba wyświetleń nie spada (co mnie bardzo cieszy :) )  dlatego obiecuję wam, że jak tylko się... obronię (trzymajcie kciuki !), będę dodawała posty w znacznie szybszym tempie :) Póki co mała fota pocieszenia :P



Na koniec chciałam podziękować garstce wspaniałych ludzi, których miałam ogromne szczęście poznać w swoim życiu.. Hania, Pablo , Marek i Dredzik, jesteście the best :* 

7 komentarzy:

  1. Bardzo tu fajnie ;) Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrałaś to tło do bloga, świetne jest! :D

    ładna fota :))

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu:)

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs:
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog,cieszę się,że znalazłam
    Bardzo podoba mi się spódnica z baskinką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ! Ciesze się że wam się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś

    OdpowiedzUsuń